Marketing mody. strategia i promocja
- wydawca: arkady
- format: 19x25
- rok wydania: 2019
- isbn: 978-83-213-5064-6
- autor: posner harriet
Oprawa miękka,
Stron 240
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Grzegorz Mikocki
Lux Promocja Grzegorz Mikocki
Al. Korfantego 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 9690914603
Grzegorz Mikocki
Lux Promocja Grzegorz Mikocki
Al. Korfantego 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 9690914603